mandag den 19. november 2012

Rasmus værelse 2

Jo jo, der er stadig liv ;-) Bare ikke så meget på bloggen.
Jeg "mini-blogger", som så mange andre på Instagram - find stormogco
 
Men I skal da ikke snydes for billeder af Rasmus' færdige seng.
 
Han værelse er ikke ret stort (standard børneværelse på ca 8 kvm), så billedet er taget ind af døren.
 
Om dagen

Ved sengetid.
 
Som man lige kan ane på øverste billed, så er der reoler nedenunder. Den etage er ikke helt klar endnu. Jeg skal bl.a have syet et nyt betræk til hans gamle madras og Janniks søster syr forhæng, så det bliver en rigtig hule. De billeder kommer lige pludselig :-)
 
Rasmus elsker sin nye seng! Og jeg synes at det er ret smart at han ligger lige i hovedhøjde, når jeg skal vække ham om morgnen ;-)
 
Der skal lidt på væggene, bl.a et tv som han er ved at spare sammen til. Vi har lovet ham at hvis han sparer 750 kr sammen inden jul, så giver vi ham resten i julegave. Vi håber at han når det, for vi har allerede købt et til ham ;-)
Jeg skal have malet en amagerhylde og en sættekasse, som skal hænge der hvor de blå/grønne lommer hænger nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar